![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Favorit OS? | |||
| Windows Vista | | 10 | 29,41% |
| Windows XP | | 26 | 76,47% |
| Windows 2000 | | 0 | 0% |
| Windows 98 | | 0 | 0% |
| Windows 95 | | 1 | 2,94% |
| Unix | | 0 | 0% |
| Linux | | 2 | 5,88% |
| MacOS | | 2 | 5,88% |
| Multiple Choice Poll. Vælgerne: 34. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Just wondering hvad vores foretrukne styresystem (s) er, og hvorfor? Og hvad operativsystemer vi ikke lide. Jeg har selv favor XP og modvilje MacOS, men jeg har altid kun brugt macos om venner computere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med dig der, XP i øjeblikket, er absolut den bedre OS. Vista har et godt udseende og funktion, men med tidligere erfaringer, jeg har fundet det ikke at være meget stabile i øjeblikket, især med dodgy opdateringer, der har sendt et par folk computere lidt skøre.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP for mig dog Vista kommer en tæt anden på grund af DX10 Support.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruger både Vista Ultimate og XP Pro.
Selv om jeg bruger Vista regelmæssigt (Laptop & Dual Boot System), hvis jeg skulle vælge, hvilket jeg foretrækker, det ville være XP. Den "eye candy" ser ud til at gå på kompromis nogle områder af præstationer og ikke gør meget for brugeren, bortset fra kigge lidt hvislen. Der er gode elementer i begge operativsystemer, men IMO Vista tilbyder meget lidt mere end XP, og det er meget vanskeligt at retfærdiggøre udgifterne til opgradering fra XP. Vista synes helt stabilt, men jeg dont gerne den måde, det låser alting ned, ved installation. Jeg synes Microsoft's idé var at beskytte nye brugere fra tweaking for mange indstillinger, for at forsøge reducere service opkald osv., som er fantastisk til nye brugere, men damn frustrerende for erfarne brugere, der er nødt til at ændre alle default (Fisher Price) indstillinger, efter hver installation. Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan godt lide XP eller Vista. XP var en stor forbedring fra 98 / 2000. Men faktisk er min favorit er Server 2003. Jeg synes, det er en af de mest stabile Oss nogensinde foretaget af Microsoft. Samme for Server 2008, hvor du kan vælge, hvilke dele af OS du rent faktisk ønsker at installere. Men de er ikke så stor for et skrivebord.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista for mig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP Pro med vista hud ![]()
|
| |||
| |||
| Personligt er jeg ikke alt for meget om den pris, som jeg kan få den vista 32bit opgradering (fuldt legit) for omkring £ 60 |
|
| |||
| |||
| XP Pro med vista tema. Mor har splinterny HP pavillon med Vista Home Premium, (2GB ram 3 GHz processor) & min gamle dell optiplex GX50 løber hurtigere! Hun ønsker det udryddet, men har ingen rollback mulighed. |
|
| |||
| |||
| XP Pro for mig vista ser flot ud, men til smart for sit eget gode, og dens soooooooooooooooooooooo hardware intensiv. måske i et par år, når den hardware, der kan køre det ordentligt har fået under et par grand itll være okay tho og af den måde, pete21, hvad vista hud bruger du? ive forsøgte flere og ikke synes at være nogen god |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Operating System not found? | smudge1011 | Windows-operativsystemer | 4 | 9 august 2009 15:29 |
| Favorite Game (s) & Gaming System (r)? | KanoakaVirus | PC & Console Gaming | 22 | 6 marts 2009 14:47 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12. maj 2008 14:20 |
| Nye operativsystem store dag er nær! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 december 2007 01:46 |
| Operativsystem og RAM | megabyte | CPU, bundkort og RAM | 8 | 8 november 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |