![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
| View Poll Results: Suosikit OS? | |||
| Windows Vista | | 10 | 29,41% |
| Windows XP | | 26 | 76,47% |
| Windows 2000 | | 0 | 0% |
| Windows 98 | | 0 | 0% |
| Windows 95 | | 1 | 2,94% |
| Unix | | 0 | 0% |
| Linux | | 2 | 5,88% |
| MacOS | | 2 | 5,88% |
| Multiple Choice Poll. Äänestäjien määrä: 34. Et voi äänestää tässä kyselyssä | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Vain ihmetellä, mitä suosikki käyttöjärjestelmä (t) ovat ja miksi? Ja mitä käyttöjärjestelmiä me dislike. Olen itse puolesta Xp ja dislike MacOS, mutta en vain koskaan käyttäneet MacOS on ystäviä tietokoneissa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samaa mieltä teidän kanssanne siellä, xp on tällä hetkellä ehdottomasti parempi os. Vista ei ole hyvä katsoa ja tuntea, mutta aikaisemmat kokemukset olen todennut sen olevan erittäin vakaa tällä hetkellä, ennen kaikkea konstikas päivitykset, jotka on lähetetty muutama kansojen tietokoneet vähän hullu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP minulle kuitenkin Vista on tulossa lähellä toinen, koska DX10-tuki.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytän sekä Vista Ultimate ja XP Pro.
Vaikka voin käyttää Vista säännöllisesti (Laptop & Dual Boot System), jos minun pitäisi valita, mitä pidän parempana, olisi XP. The "Eye Candy" näyttää kompromissi joillakin suorituskykyä ja tekee vähän käyttäjille, muille kuin katsoa hieman viuhtoa. On olemassa hyviä ominaisuuksia sekä Käyttöjärjestelmät, mutta IMO: n Vista tarjoaa hyvin vähän enemmän kuin XP: ssä ja on hyvin vaikea perustella kustannusten päivittää XP. Vista näyttää melko vakaa, mutta I dont kuten siitä, miten se lukittuu kaiken, asennus. Mielestäni Microsoftin ajatus oli suojella uusia käyttäjiä säätämistä liian monta asetukset yrittää vähentää palvelun puhelut jne., mikä on hieno uusille käyttäjille, mutta hiton turhauttavaa kokeneita käyttäjiä, jotka on muutettava kaikki oletussivu (Fisher Price) asetuksia, jälkeen kullekin laitokselle. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pidän XP tai Vista. XP oli valtava parannus 98 / 2000. Mutta oikeastaan suosikkini on Server 2003. Mielestäni se on yksi vakaimmista Oss koskaan tehnyt Microsoft. Sama Server 2008, jossa voit valitsi mitkä osat OS te todella haluat asentaa. Mutta ne ei ole niin suuri, että työpöydälle.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista minulle.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP Pro kanssa näköala iho ![]()
|
| |||
| |||
| Henkilökohtaisesti en ole liian vaivautunut noin hinta, koska voin saada näköala 32bit upgrade (täysin legit) noin £ 60 |
|
| |||
| |||
| XP Pro ja Vista-teemaa. Äiti on upouusi HP Pavilion kanssa Vista Home Premium, (2 Gt RAM 3 GHz prosessori) & vanha Dell OptiPlex GX50 kulkee nopeammin! Hän haluaa pyyhkiä, mutta sillä ei ole palautuksen vaihtoehto. |
|
| |||
| |||
| XP Pro minulle vista näyttää hienolta, mutta sen on älykäs omasta hyvä, ja sen soooooooooooooooooooooo laitekeskeisiä. ehkä muutaman vuoden, kun laitteisto, joka pystyy käyttämään sitä oikein on saanut alle muutama grand itll olla kunnossa tho ja se tapa, pete21, mitä näköala ihon käytätte? ive yrittänyt useita ja ei näytä olevan mitään hyvää |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttöjärjestelmä ei löydy? | smudge1011 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 9th Aug 2009 15:29 |
| Suosikki Game (t) & Gaming System (s)? | KanoakaVirus | PC & Console Gaming | 22 | 6. Maaliskuu 2009 14:47 |
| Mikä käyttöjärjestelmä? | tomthedrummer1992 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 12. toukokuuta 2008 14:20 |
| Uusi käyttöjärjestelmä suuri päivä on lähellä! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5. Joulukuu 2007 01:46 |
| Käyttöjärjestelmä ja Ram | megatavu | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 8. marraskuu 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |