![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: Favoriete OS? | |||
| Windows Vista | | 10 | 29,41% |
| Windows XP | | 26 | 76,47% |
| Windows 2000 | | 0 | 0% |
| Windows 98 | | 0 | 0% |
| Windows 95 | | 1 | 2,94% |
| Unix | | 0 | 0% |
| Linux | | 2 | 5,88% |
| MacOS | | 2 | 5,88% |
| Multiple Choice Poll. Kiezers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, Just me af wat onze favoriete besturingssysteem (s) zijn en waarom? En wat besturingssystemen we afkeer. Ikzelf gunst Xp en afkeer MacOS, Maar ik heb alleen ooit gebruikt op MacOS vrienden computers. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil met u eens, XP op het moment is zeker de betere os. Vista heeft wel een goede look en feel, maar met ervaring uit het verleden heb ik vond het niet te erg stabiel op het moment, met name met de dodgy updates die hebben een paar volkeren computers een beetje gek.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP voor mij echter Vista komt een nauwe tweede omdat DX10 ondersteuning.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruik zowel Vista Ultimate en XP Pro.
Hoewel ik gebruik Vista regelmatig (Laptop & Dual Boot System), als ik moest kiezen waar ik liever zou XP. De "eye candy" lijkt compromis sommige gebieden van de prestaties en weinig doet voor de gebruiker, anders dan een beetje ritselen. Er zijn goede eigenschappen in beide besturingssystemen, maar IMO Vista biedt weinig meer dan XP, en het is zeer moeilijk om de kosten van de upgrade van XP. Vista lijkt vrij stabiel, maar ik dont zoals de manier waarop ze sloten alles, bij de installatie. Ik denk dat Microsoft's idee was om de bescherming van nieuwe gebruikers van tweaken te veel instellingen te proberen te verminderen dienst oproepen enz., die geweldig is voor nieuwe gebruikers, maar verdomd frustrerend voor ervaren gebruikers, die moeten veranderen alle standaard (Fisher Price) instellingen, na elke installatie. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hou van XP of Vista. XP was een enorme verbetering van 98 / 2000. Maar eigenlijk is mijn favoriete Server 2003. Ik vind het een van de meest stabiele OS'en ooit gemaakt door Microsoft. Hetzelfde geldt voor Server 2008, waar u kunt kiezen welke delen van het OS dat je eigenlijk wilt installeren. Maar ze is niet zo groot is voor een desktop.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista voor mij.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| xp pro met Vista huid ![]()
|
| |||
| |||
| Persoonlijk ben ik niet al te lastig gevallen over de prijs, zo kan ik de vista 32bit upgrade (volledig legit) voor ongeveer £ 60 |
|
| |||
| |||
| XP Pro met vista thema. Mama heeft splinternieuwe HP Pavilion met Vista Home Premium, (2GB ram 3Ghz processor) en mijn oude Dell OptiPlex GX50 loopt sneller! Ze wil dat hij alles kwijt, maar heeft geen terugdraaiing optie. |
|
| |||
| |||
| XP Pro voor mij Vista ziet er geweldig uit, maar zijn te slim voor haar eigen bestwil, en haar soooooooooooooooooooooo hardware intensief. misschien in een paar jaar wanneer de hardware die het kan draaien naar behoren heeft hieronder een paar grote itll worden alright tho en door de manier pete21, wat vista huid gebruikt u? ive probeerde verschillende en niet lijken te zijn een goede |