![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Favoritt OS? | |||
| Windows Vista | | 10 | 29,41% |
| Windows XP | | 26 | 76,47% |
| Windows 2000 | | 0 | 0% |
| Windows 98 | | 0 | 0% |
| Windows 95 | | 1 | 2,94% |
| Unix | | 0 | 0% |
| Linux | | 2 | 5,88% |
| MacOS | | 2 | 5,88% |
| Multiple Choice Poll. Velgere: 34. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Bare lurer på hva våre beste operativsystemet (e) er, og hvorfor? Og hva operativsystemer vi misliker. Jeg selv favoriserer Xp og misliker MacOS, men jeg bare har brukt MacOS på venners datamaskiner. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ville jeg enig med deg der, xp i øyeblikket er definitivt det bedre OS. Vista har et godt utseende og funksjonalitet, men med tidligere erfaringer har jeg funnet det ikke å være svært stabilt for tiden, spesielt med dodgy oppdateringer som har sendt noen folk datamaskinene litt sprø.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP for meg, men Vista kommer en nær andre grunn av DX10 støtte.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker både Vista Ultimate og XP Pro.
Selv om jeg bruker Vista regelmessig (Laptop & dobbeltoppstart System), hvis jeg måtte velge som jeg foretrekker, det ville være XP. The "eye candy" synes å kompromiss enkelte områder av ytelsen og gjør lite for brukeren, annet enn se litt swish. Det er gode i begge operativsystemene, men IMO Vista tilbyr svært lite mer enn XP og det er svært vanskelig å rettferdiggjøre kostnadene for oppgradering fra XP. Vista virker ganske stabil, men jeg dont like måten den låser alt ned til installasjonen. Jeg tror Microsofts Ideen var å beskytte nye brukere fra tilpasning for mange innstillinger, for å prøve å redusere tjenesten samtaler etc. som er stor for nye brukere, men jævla frustrerende for erfarne brukere, som har til å endre alle default (Fisher Price) innstillinger etter hver installasjon. Min System: Hjem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg liker XP eller Vista. XP var en stor forbedring fra 98 / 2000. Men faktisk min favoritt er Server 2003. Jeg tror det er en av de mest stabile Oss noensinne laget av Microsoft. Samme for Server 2008, hvor du kan velge hvilke deler av operativsystemet du faktisk vil installere. Men de er ikke så stor for en stasjonær.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista for meg.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP Pro med vista hud ![]()
|
| |||
| |||
| Personlig jeg ikke altfor plaget om pris, så jeg kan få Vista 32bit oppgradering (fullt legit) for rundt £ 60 |
|
| |||
| |||
| XP Pro med vista tema. Mamma har splitter nye HP Pavilion med Vista Home Premium, (2GB RAM 3 GHz prosessor) og min gamle dell optiplex GX50 kjører raskere! Hun vil ha det tørkes men ingen tilbakerullingsstrategi alternativet. |
|
| |||
| |||
| XP Pro for meg Vista ser bra ut, men for smart for sitt eget beste, og soooooooooooooooooooooo maskinvare intensiv. Kanskje om noen år når maskinvare som kan kjøre det ordentlig har under noen grand itll være alright tho og for øvrig, pete21 hva vista skin bruker du? Ive forsøkt flere og ikke synes å være god |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Operativsystem Not Found? | smudge1011 | Windows-operativsystemer | 4 | 9 august 2009 15:29 |
| Favorite Game (r) & Gaming System (s)? | KanoakaVirus | PC & Console Gaming | 22 | 6 mars 2009 14:47 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12 mai 2008 14:20 |
| Nye operativsystemet store dagen er i nærheten! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 desember 2007 01:46 |
| Operativsystem og Ram | megabyte | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 8 nov 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |