![]() |
|
| |||
| |||
| har ett annat problem, jag kan inte ladda ner Flash Player eller upgrade.seem att höra det finns ett problem generellt med detta nu. PCTools Firewall, PC Tools Spyware Doctor, Threat Fire igång. Har jag gjort samma sak med antivirus problem eller är detta ett allvarligt hot |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad händer exakt när du försöker ladda ner Flash Player?
|
| |||
| |||
| Hej, har faktiskt löst problemet, avinstallerade IE7, installerade Mozilla Firefox, Hey presto inga problem. Uppenbarligen IGEN annat Internet Explorer blockerar situation. Har läst många rapporter om IE7, någon annan upplevt liknande? Dave |
|
| |||
| |||
| Menar du att du bara gick tillbaka till IE6 - du inte kan faktiskt ta bort Internet Explorer, är det byggdes så att säga. Mozilla är bättre i 99,5% av fallen ändå. Speciellt Firefox3. Välkommen till uppenbarelsen ![]() Har du upptäckt alla de tillägg som finns tillgängliga för det? https: / / addons.mozilla.org / sv-SE / firefox /
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Flash Player för att stödja 64-bit Snart! | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 28 april 2009 11:06 |
| PC med Flash Player Problem | oldsaxman | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 12 april 2009 08:19 |
| Adobe Flash Player 10.0.22.87 | evilfantasy | General Software Chat | 0 | 24 februari 2009 21:46 |
| Flash Player kommer inte att installera? | pevers | Multimedia & Codecs | 4 | 6 oktober 2008 13:59 |
| Adobe Flash Player | Demtschuk | General Software Chat | 3 | 30:e sep 2008 11:48 |
| Thread Tools | |
| |