![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil downlaod en FLV spilleren. hvilket område vil du anbefale jeg dont vil laste ned virus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Adobe Flash Player fungerer fint
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC kan spille av FLV files.Why bry installere flere mediespillere enn du må.
| |||
| |||
| lese privat melding ken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Seconding VLC. Det spiller alt. Men hoppe på FLVs i den er litt ødelagt, så vil du kanskje bruke noe annet hvis du skal gjøre det eller konvertere den med Super.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| takket alle |
|
| |||
| |||
| bare bruke din nettleser med Flash blugin |
|
| |||
| |||
| Hvis du vil laste ned ting fra YouTube, og ønsker å se på det senere, trenger du en uavhengig aktør!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MP4 spiller? | VJH | Multimedia & Kodeker | 9 | 29 januar 2009 09:19 |
| Som er en bedre MP3-spiller? | HEA | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 21 nov 2008 06:52 |
| Best Media Player | Hybr! D | Multimedia & Kodeker | 23 | 24 januar 2008 15:17 |
| Blu Ray Player Spørsmål | Kevan Kelly | General Hardware Chat | 8 | 9 januar 2008 11:36 |
| Hjelp med MP3-spiller | beepalm | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 1 januar 2008 17:25 |
| Thread Tools | |
| |