![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er der nogen bruge Folding @ Home?
"Hvad er protein foldning og hvordan er falsning knyttet til sygdommen? Proteiner er biologi's workhorses - dets "nanomaskiner." Før proteiner kan udføre disse vigtige funktioner, de samler sig selv, eller "fold." Processen med protein falsning, mens kritiske og grundlæggende for næsten alle for biologi, på mange måder stadig et mysterium. Desuden skal der, når proteiner ikke fold korrekt (dvs. "misfold"), kan der opstå alvorlige konsekvenser, herunder mange kendte sygdomme, Såsom Alzheimers, kogalskab (BSE), Creutzfeldt-Jakobs sygdom, ALS, Huntington's, Parkinsons sygdom, og mange kræftformer og kræft-relaterede syndromer. Du kan hjælpe ved simpelthen at køre et stykke software. Folding @ home er en distribueret databehandling projektet - mennesker fra hele verden downloade og køre software til at slutte sig sammen til at gøre en af de største supercomputere i verden. Hver computer tager projektet tættere på vores mål. Folding @ home bruger roman datamodellering metoder koblet til distribueret databehandling, at simulere problemer millioner af gange mere udfordrende end tidligere opnået. " Citat fra http://folding.stanford.edu/. Jeg tænkte på, hvis vi alle på Computer Juice kunne danne et team, som så mange andre på andre fora har . Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tænkte nøjagtig det samme for et par dage siden. I'll get på det, hvis du vil
|
| |||
| |||
| For alle, der ønsker at folde, vi hold nummer 141.845 Vil få flere oplysninger op senere. For travlt nu.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan jeg slutte fra min PS3 til dette team af storhed? Min P4 wouldnt til stor gavn for denne haha |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Folding @ home: falsning til gavn for menneskeheden | cheesepuff | Fællesskabet News & Chat | 32 | 2 november 2009 15:06 |
| XP Home ram bug???? | truck3r | Windows-operativsystemer | 7 | 5 juli 2009 21:24 |
| XP Home Edition | claires | Windows-operativsystemer | 1 | 15 januar 2008 04:29 |
| BT Home hub - oprettelse | knogler | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 13 januar 2008 03:54 |
| Phone Home | mick66 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 4 december 2007 06:37 |
| Thread Tools | |
| |