![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft iemand gebruik Folding @ Home?
"Wat is eiwit vouwen en hoe wordt het vouwen in verband met ziekte? Eiwitten zijn de werkpaarden biologie - haar "nanomachines." Voordat eiwitten kunnen uitvoeren van deze belangrijke taken, die zij zelf monteren, of "vouwen." Het proces van eiwit vouwen, maar kritisch en fundamenteel voor bijna alle van de biologie, in veel opzichten nog steeds een mysterie. Bovendien, wanneer eiwitten vouwen niet correct (dwz "misfold"), kunnen er ernstige gevolgen, waaronder veel bekende ziekten, Zoals de ziekte van Alzheimer, Mad Cow (BSE), CJD, ALS, Huntington, de ziekte van Parkinson, en veel van kanker en kanker-gerelateerde syndromen. U kunt helpen door simpelweg het draaien van een stukje software. Folding @ home is een distributed computing project - mensen uit de hele wereld downloaden en start de software op band samen te stellen een van de grootste supercomputers in de wereld. Elke computer duurt het project dichter bij onze doelstellingen. Folding @ home maakt gebruik van nieuwe computationele methoden gekoppeld aan distributed computing, te simuleren problemen miljoenen malen moeilijker dan voorheen bereikt. " Citaat uit http://folding.stanford.edu/. Ik vroeg me af of we allemaal bij Computer Juice kan vormen van een team zoals vele anderen op andere fora hebben . Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik dacht precies hetzelfde een paar dagen geleden. Ik zoek iets op als je wilt
|
| |||
| |||
| Voor iedereen die wil te vouwen, we zijn team nummer 141845 Krijgt meer details later. Te druk nu.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan ik lid van mijn PS3 aan dit team van grootsheid? Mijn P4 wouldnt veel voordeel bij deze haha |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Folding @ home: vouwen voor het welzijn van de mensheid | cheesepuff | Gemeenschap Nieuws & Chat | 32 | 2 november 2009 15:06 |
| XP Home ram bug?? | truck3r | Windows besturingssystemen | 7 | De 5 juli 2009 21:24 |
| XP Home editie | claires | Windows besturingssystemen | 1 | 15 Jan 2008 04:29 |
| BT Home hub - het opzetten van | beenderen | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 13 Jan 2008 03:54 |
| Phone Home | mick66 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 4 Dec 2007 06:37 |
| Thread Tools | |
| |