![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det noen som bruker Folding @ Home?
"Hva er protein folding og hvordan folding knyttet til sykdom? Proteiner er biologi er workhorses - dens "nanomachines." Før proteiner kan utføre disse viktige funksjoner, de montere selv, eller fold. Prosessen med protein folding, mens kritiske og grunnleggende for nesten alle biologi, på mange måter fortsatt et mysterium. Videre, når proteiner ikke kaste riktig (dvs. "misfold"), det kan være alvorlige konsekvenser, inkludert mange kjente sykdommer, For eksempel Alzheimers, Mad Cow (BSE), CJD, ALS, Huntington's, Parkinson's sykdom, og mange Kreft og kreft-relaterte syndromene. Du kan bidra ved å kjøre et stykke programvare. Folding @ home er et distribuert databehandling prosjektet - folk fra hele verden laste ned og kjøre programvare for bandet sammen for å lage en av de største radioaktivt i verden. Hver maskin tar prosjektet nærmere målene våre. Folding @ home bruker romanen beregningsformelen metoder koplet til distribuert databehandling, for å simulere problemer millioner ganger mer utfordrende enn tidligere oppnådd. " Sitat fra http://folding.stanford.edu/. Jeg lurte på om vi alle til Computer Juice kan danne et team som mange andre på andre fora har . Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tenkte akkurat det samme for et par dager siden. Jeg får på den hvis du vil
|
| |||
| |||
| For alle som ønsker å kaste seg, vi er team nummer 141845 Vil få mer informasjon opp senere. For opptatt nå.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan jeg bli med min PS3 til denne gruppen av storhet? Min P4 wouldnt gir mye nytte denne haha |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Folding @ home: folding for gode for menneskeheten | cheesepuff | Community News & Chat | 32 | 2 november 2009 15:06 |
| XP Home ram bug??? | truck3r | Windows-operativsystemer | 7 | 5 juli 2009 21:24 |
| XP Home Edition | claires | Windows-operativsystemer | 1 | 15 januar 2008 04:29 |
| BT Hjem hub - oppsett | bones | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 13 januar 2008 03:54 |
| Phone Home | mick66 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 4 desember 2007 06:37 |
| Thread Tools | |
| |