![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Her er problemet.
Xbox 360 ikke understøtter NTFS (wat?), Er det imidlertid støtte Mac'er filsystem ... HTF, HTS eller noget ... Jeg fandt noget, der hedder MacDrive, Men hvad jeg virkelig forsøger at finde ud af er, hvis dette program kan konvertere min HDD uden at miste mine data? Jeg husker, at en form for filsystemet konvertering tilladt det, men jeg kan ikke huske, hvor ... kan være en falsk hukommelse (og et format, der altid kræves) For hvis jeg er nødt til at format .... så kunne jeg ikke gøre det, da jeg har ca 350GB data om der kan jeg ikke flytte et andet sted ... Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du vil ikke kunne gøre det uden omformatering din harddisk, så hvis at valgmuligheder ud til dig derefter .. du er ude af muligheder ..
Ud af interesse, hvorfor skulle det hjælpe anyway .. 150GB med Xbox (hvis Elite eller købes separat), og du kan overføre mediefiler fra pc'en eller synkronisere dem .. Jeg ved bare ikke se, hvad godt det ville gøre?
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Plus, at bruge en ekstern HDD er bare, at meget lettere for mig. Jeg har allerede hele min musiksamling sorteret på forskellige måder ... Hvorfor gå igennem besværet, at MS ville gøre mig gå igennem? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kan du ikke overføre alle data et andet sted, format, og derefter lægge data tilbage?
|
|||
|
|||
|
Citat:
Deres trådløse adapter er den eneste, det kan du bruge, er 802.11a plus MS's premium de opkræve et latterligt £ 80 for det .. Jeg vil vædde kun vil 0,1% af befolkningen at købe det faktisk har en 802.11a net ..
|
|||
|
|||
|
Måske snart jeg kan, men lige nu kan jeg ikke, desværre.
Der er tredjepart trådløse adaptere derude, men de har ikke arbejde. |