vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Formaatti HDD tehdä muodossa (HTF tai)

Reply

Thread Tools
Old 12. toukokuuta 2008 10:35
Rahoittajien ryhmän

Default Formaatti HDD tehdä muodossa (HTF tai)

Tässä on kysymys.
Xbox 360 ei tue NTFS (wat?), Se ei kuitenkaan tue Macit file system ... HTF, HTS tai jotain ...
Löysin jotakin, mitä kutsutaan MacDrive, Mutta mitä olen todella yrittää selvittää, onko tämä ohjelma voi muuntaa minun HDD menettämättä tietojani?
Muistan, että jonkinlainen tiedostojärjestelmä tuloksen ansiosta, mutta en pysty muistamaan mikä ... voi olla väärä muistia (ja muoto on aina pakollinen)

Sillä jos minun muodossa .... sitten en voinut tehdä sitä, koska minulla on noin 350GB tietoja siellä ei voida siirtää muualle ...

My System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Emolevy:
Mobile Intel PM965 Express-piirisarja
RAM-muisti:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Äänikortti:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Kiintolevy (t):
200GB 5400RPM
Optinen asema (t):
DVD Super Multi
Asia / PSU:
Satellite A200-sarja
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (t):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 4 lokakuu 2008, 06:09
Rahoittajien ryhmän

Et voi tehdä sitä ilman muotoiltuasi Hard Drive, niin jos vaihtoehtoja pois sitten .. olet vaihtoehtoja ..

Out kiinnostaa, miksi se auttaa joka tapauksessa .. 150GB kanssa Xbox (jos Elite tai ostaa erillinen) ja voit siirtää mediatiedostoja tietokoneesta tai synkronoida se .. En vain katsoa, mitä hyvää se tekee?
Old 4 lokakuu 2008, 19:31
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Et voi tehdä sitä ilman muotoiltuasi Hard Drive, niin jos vaihtoehtoja pois sitten .. olet vaihtoehtoja ..

Out kiinnostaa, miksi se auttaa joka tapauksessa .. 150GB kanssa Xbox (jos Elite tai ostaa erillinen) ja voit siirtää mediatiedostoja tietokoneesta tai synkronoida se .. En vain katsoa, mitä hyvää se tekee?
Olet tutustunut mitä he veloittavat että HDD-oikeus? Mielestäni on kaksi tai kolme kertaa todellista arvoa.
Plus, käyttäen ulkoista HDD on juuri niin paljon helpompaa minulle. Minulla on jo minun koko musiikkikokoelmasi LAJITTELE eri tavoin ... miksi läpi hässäkkä, että MS tekisi minut läpi?
Old 5 lokakuu 2008, 01:23
Rahoittajien ryhmän

Voitko ei siirtää kaikki tiedot muualla, muoto, sitten tiedot takaisin?

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 5 lokakuu 2008, 08:00
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by View Post
Olet tutustunut mitä he veloittavat että HDD-oikeus? Mielestäni on kaksi tai kolme kertaa todellista arvoa.
Niin he, että kaikkien Xbox-tarvikkeet ...

Heidän langaton sovitin on vain yksi sen avulla voit käyttää, on 802.11a plus MS premium ne veloittavat naurettava £ 80 se ..

Lyön vetoa vain samanlaisia 0,1% ihmisistä, jotka ostavat se on oikeastaan 802.11a verkko ..
Old 7 lokakuu 2008, 10:43
Rahoittajien ryhmän

Ehkä pian voin, mutta juuri nyt en voi, ikävä kyllä.

On olemassa kolmannen osapuolen langattoman adapterit siellä, mutta ne eivät toimi niin hyvin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Cant muodostaa langattoman jälkeen uudelleen-muodossa jamie2k8 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 14th Feb 2009 17:41
Muulla tavoin alustaa PC? blubla Windows-käyttöjärjestelmät 5 28th Jan 2008 15:46
Formaatti laptop hdd paul6671 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 4. marraskuu 2007 13:56
I-muodossa kerran viikossa;) phoeniximportersuk General Software Chat 2 11. Sep 2007 17:52
Windows XP: n asennuksen tai Formaatti? yvonnet Windows-käyttöjärjestelmät 63 18. Jul 2007 07:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.