![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her er problemet.
Xbox 360 støtter ikke NTFS (wat?), Det gjør imidlertid støtte Mac filsystemet ... HTF, HTS eller noe ... Jeg fant noe som heter MacDrive, Men det jeg egentlig prøvde å finne ut er om dette programmet kan konvertere min HDD uten å miste mine data? Jeg husker at noen slags filsystem konvertering tillatt det, men jeg kan ikke huske noe som ... kan være en falsk minne (og et format er alltid nødvendig) Fordi hvis jeg må formatere .... Deretter kunne jeg ikke gjøre det siden jeg har om 350GB data på det jeg kan ikke flytte et annet sted ... Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| |||
| |||
| Du vil ikke kunne gjøre det uten å formatere harddisken din, så hvis det alternativer for deg da .. du er ute av valg .. Ut av interesse, hvorfor skulle det hjelpe uansett .. 150GB med Xbox (hvis Elite eller kjøpes separat), og du kan overføre mediefiler fra PCen eller synkronisere dem .. Jeg ser ikke hva dette ville gjøre?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Dessuten bruker en ekstern HDD er akkurat det mye lettere for meg. Jeg har allerede hele musikksamlingen sortert på forskjellige måter ... Hvorfor gå gjennom stresset at MS ville gjøre meg gå gjennom? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du ikke overføre alle dataene et annet sted, format, deretter ble dataene tilbake?
| |||
| |||
| Sitat:
Deres trådløse adapteren er den eneste som det lar deg bruke, blir 802.11a pluss MS's førsteklasses de kostnader en latterlig £ 80 for det .. Jeg satser kun som 0,1% av folk som kjøper den faktisk har en 802.11a nettverk ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Kanskje snart jeg kan, men akkurat nå kan jeg ikke, dessverre. Det er tredje part trådløse adaptere der ute, men de fungerer ikke så godt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Cant koble til trådløse etter re-format | jamie2k8 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 14 februar 2009 17:41 |
| Noen andre måter å formatere PC? | blubla | Windows-operativsystemer | 5 | 28 januar 2008 15:46 |
| Format laptop HDD | paul6671 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 4 nov 2007 13:56 |
| Jeg formatet en gang i uken;) | phoeniximportersuk | General Software Chat | 2 | 11. sep 2007 17:52 |
| Windows XP installert eller format? | yvonnet | Windows-operativsystemer | 63 | 18 juli 2007 07:46 |
| Thread Tools | |
| |