![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Här är frågan.
Xbox 360 har inte stöd för NTFS (vad?), Det gör dock stödja Mac filsystem ... HTF, HTS eller nåt ... Jag hittade något som kallas MacDrive, Men vad jag egentligen försöker ta reda på är om det här programmet kan konvertera min HDD utan att förlora mina uppgifter? Jag minns att någon form av filsystemet konverteringsfaktorer får det, men jag minns inte vilken ... kan vara ett falskt minne (och ett format är alltid krävs) För om jag måste formatera .... sedan kunde jag inte göra det eftersom jag har ca 350GB data på det jag inte kan flytta någon annanstans ... Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kommer inte att kunna göra det utan att formatera hårddisken, så om detta alternativ för dig då .. du är ute med alternativ .. Av intresse, varför skulle det hjälpa i alla fall .. 150GB med Xbox (om Elite eller köpas separat) och du kan överföra mediafiler från PC eller synka den .. Jag kan inte se vad bra det skulle göra?
|
| |||
| |||
| Citat:
Plus, att använda en extern hårddisk är bara så mycket lättare för mig. Jag har redan hela min musiksamling sorterade på olika sätt ... varför gå igenom besväret att MS skulle få mig att gå igenom? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du inte överföra alla uppgifter någon annanstans, format och sedan lägga data tillbaka?
| |||
| |||
| Citat:
Deras trådlösa kortet är det enda den gör att du kan använda är 802.11a samt medlemsstaternas bidrag de tar ut en löjligt £ 80 för det .. Jag slår vad om bara vill 0,1% av människor som köper den faktiskt har en 802.11a nätet ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Kanske snart jag kan, men just nu kan jag inte, tyvärr. Det är tredje part trådlösa adaptrar där ute, men de fungerar inte så bra. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cant ansluta till trådlösa efter nytt format | jamie2k8 | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 14 februari 2009 17:41 |
| Något annat sätt att formatera datorn? | blubla | Windows-operativsystem | 5 | 28 januari 2008 15:46 |
| Format laptop hdd | paul6671 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 4 november 2007 13:56 |
| Jag format en gång i veckan;) | phoeniximportersuk | General Software Chat | 2 | 11 sep 2007 17:52 |
| Windows XP installera eller Format? | yvonnet | Windows-operativsystem | 63 | 18 juli 2007 07:46 |
| Thread Tools | |
| |