![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| ty |
|
| |||
| |||
| Intet problem. The Gimp kan gøre alt, hvad der kun Photoshop kan det er gratis. Det er en anderledes indlæringskurve, men hvis du allerede er bekendt med PS det bør du være i stand til at samle det op relativt hurtigt. |
|
| |||
| |||
| great ^ _ ^ stået mentale søger efter en løsning, men aldrig fik noget ty igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont ligesom gimp mangler filtre
| |||
| |||
| da jeg kan ikke finde mit ps cd il temmeligt prøve noget, der har de samme resultater: ( |
|
| |||
| |||
| Flyttet til ny tråd, da dette er OT fra desktops. Jeg kan ikke personligt (endnu), men jeg har set folk gøre lige så godt arbejde med Gimp som med PS. Der er tutorials og det har haft flere opdateringer i de sidste par måneder. Det bliver bedre. |
|
| |||
| |||
| faktisk de fleste Linux-brugere bruger gimp, da det er open source og kommer med de fleste distro's Jeg fandt det svært at navigere og bruge, men det et godt gratis alternativ til PS |
|
| |||
| |||
| True, en anden indlæringskurve, der kan være svært. Her er en god lokalitet for at lære mere om det. http://members.home.nl/m.weisbeek/gimp/ |
|
| |||
| |||
| downloadet Gimp når du gav mig linket og jeg ikke engang begynde at bruge det til i dag, så et par videoer på det, og her er min begyndere pics før / efter Før ![]() Efter ![]() Netop fjernet et par fejl på skallen omkring næse og hage, ændret farven i hendes øjne, hår, og fingerneglene. Så vidt jeg har fundet det at være lidt mere forvirrende til at begynde med så PS, men lige så god. Well I'm off at se nogle flere Tuts på youtube ^ _ ^ |