![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| ty |
|
| |||
| |||
| No problem. Gimp voi tehdä kaikkea, että Photoshop vain se on ilmainen. Se on erilainen oppimiskäyrä, mutta jos olet jo perehtynyt PS sinun pitäisi voida noutaa sen melko nopeasti. |
|
| |||
| |||
| great ^ _ ^ jatkunut henkistä etsivät ratkaisua, mutta ei koskaan päässyt missään ty uudelleen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont like Gimp se ei ole suodattimia
| |||
| |||
| koska i-kirjain erikoiskieli hankkia minun PS CD il melko paljon yritä mitään, että on sama lopputulos: ( |
|
| |||
| |||
| Muutti uusiin säiettä koska tämä on OT alkaen desktops. En ole itse (vielä) mutta olen nähnyt ihmisillä niin hyvää työtä Gimp kuin PS. On opastusta ja se on ollut useita päivityksiä viime kuukausina. Se paranee. |
|
| |||
| |||
| itse asiassa suurin osa Linux-käyttäjät käyttävät Gimp, koska se on avoimen lähdekoodin ja tulee useimpien distro's Minusta oli vaikea liikkua ja käyttää, mutta se on hyvä ilmainen vaihtoehto ps |
|
| |||
| |||
| Totta, eri oppimiskäyrä, että voi olla vaikeaa. Tässä on hyvä paikka oppia enemmän siitä. http://members.home.nl/m.weisbeek/gimp/ |
|
| |||
| |||
| ladata Gimp kun sain yhteyden ja en edes aloita sitä tähän päivään asti, katseli muutamia videoita, ja tässä on minun aloittelijoille kuvia ennen / jälkeen Ennen ![]() Jälkeen ![]() Vain poistaa muutama kuoren ympäri nenä ja leuka, muuttanut väri hänen silmänsä, hiusten ja kynsien. Tähän mennessä olen huomannut sen olevan hieman sekava aloittaa sitten PS, mutta aivan yhtä hyvä. No minä menen katsomaan muutaman Tuts YouTube ^ _ ^ |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jokainen Tee Ei Omat GIMP Harjat? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 6 | 29th Mar 2009 09:28 |
| Silti Toinen GIMP tut From Kano * vain Windows * | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 5 | 23. Maaliskuu 2009 16:36 |
| Manipulation "Liquify 'With Gimp. | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 2. marraskuu 2008 15:22 |
| Gimp 2.4? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 1 | 15. toukokuuta 2008 03:48 |
| PS3 Julkaisupäivämäärä Discussion | Conred | PC & Console Gaming | 4 | 21. lokakuu 2006 09:38 |
| Thread Tools | |
| |