![]() |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| ty |
|
| |||
| |||
| Geen probleem. The Gimp kan alles dat Photoshop alleen kan het is gratis. Het is een ander leercurve, maar als je al bekend bent met de PS je moet het kunnen halen vrij snel. |
|
| |||
| |||
| groot ^ _ ^ is er geestelijk op zoek naar een oplossing, maar nooit ergens ty weer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont like The GIMP ontbeert filters
| |||
| |||
| omdat i cant mijn ps cd il vrij veel proberen iets dat dezelfde resultaten heeft: ( |
|
| |||
| |||
| Verplaatst naar nieuwe thread, aangezien dit OT van de desktops. Ik kan niet persoonlijk (nog) maar ik heb mensen gezien als goede van het werk met Gimp als met PS. Er zijn tutorials en het heeft gehad meerdere updates in de laatste paar maanden. It's getting better. |
|
| |||
| |||
| inderdaad de meeste Linux-gebruikers gebruik gimp, want het is open source en wordt geleverd met de meeste distro's Ik vond het moeilijk om te navigeren en te gebruiken, maar het is een goede gratis alternatief voor ps |
|
| |||
| |||
| True, een ander leerproces dat kan moeilijk zijn. Hier is een goede site voor het leren meer over. http://members.home.nl/m.weisbeek/gimp/ |
|
| |||
| |||
| Gimp gedownload wanneer u gaf mij de link en ik niet eens beginnen met het tot heden, keek een paar video's op en hier is mijn beginners pics Voor / Na Voordat ![]() Na ![]() Gewoon verwijderd een paar beschadigingen van de schil rond de neus en kin, veranderde de kleur van haar ogen, haar en nagels. Tot nu toe heb ik vond het een beetje verwarrend om te beginnen met PS, maar dan net zo goed. Nou ik ben af te kijken een paar tuts op youtube ^ _ ^ |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Iedereen Maak een eigen GIMP Brushes? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 6 | 29 mrt 2009 09:28 |
| Alweer een GIMP Tut Van Kano * Windows Slechts * | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 5 | 23 mrt 2009 16:36 |
| Manipulatie 'Liquify' Met Gimp. | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 2nd Nov 2008 15:22 |
| Gimp 2.4? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 1 | 15 mei 2008 03:48 |
| PS3 Release Datum Overleg | Conred | PC & Gaming Console | 4 | 21 okt 2006 09:38 |
| Thread Tools | |
| |