![]() |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| ty |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem. The Gimp kan gjøre alt som Photoshop kan bare det er gratis. Det er en annen læringskurve, men hvis du allerede er kjent med PS den du skal kunne plukke den opp ganske raskt. |
|
| |||
| |||
| great ^ _ ^ pågått psykisk etter en løsning, men fikk aldri noe ty igjen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont like GIMP den mangler filtre
| |||
| |||
| siden jeg skrånende finner meg ps cd il ganske mye prøver alt som har samme resultat: ( |
|
| |||
| |||
| Flyttet til ny tråd siden dette er OT fra skrivebordene. Jeg kan ikke selv (ennå) men jeg har sett folk gjøre så godt arbeid med Gimp som med PS. Det er opplæring og den har hatt flere oppdateringer i de siste månedene. Det går bedre. |
|
| |||
| |||
| Faktisk de fleste Linux-brukere bruker GIMP, så det er åpen kildekode, og leveres med de fleste distro's Jeg fant det vanskelig å navigere og bruke, men det et godt alternativ til ps |
|
| |||
| |||
| True, en annen læringskurve som kan være vanskelig. Her er et fint sted for å lære mer om det. http://members.home.nl/m.weisbeek/gimp/ |
|
| |||
| |||
| lastet ned Gimp da du ga meg linken og jeg ikke engang begynne å bruke det til i dag, så noen videoer på den og her er min nybegynnere pics før / etter Før ![]() Etter ![]() Bare fjernet noen huden blemishes rundt nese og hake, forandret fargen på øynene, hår og negler. Så langt har jeg funnet det å være litt forvirrende å begynne med så PS men like gode. Well I'm off å se noen flere Tuts på youtube ^ _ ^ |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Anyone Gjør Det Own GIMP Børster? | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 6 | 29 mars 2009 09:28 |
| Nok et GIMP Tut Fra Kano * Windows Bare * | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 5 | 23 mars 2009 16:36 |
| Manipulering "Liquify Med Gimp. | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 8 | 2 november 2008 15:22 |
| Gimp 2.4? | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 1 | 15 mai 2008 03:48 |
| PS3 Utgivelsesdato Diskusjon | Conred | PC & Console Gaming | 4 | 21 oktober 2006 09:38 |
| Thread Tools | |
| |