![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| ty |
|
| |||
| |||
| Inga problem. The Gimp kan göra allt som Photoshop kan bara det är gratis. Det är en annan inlärningskurva men om du redan är bekant med PS att du ska kunna plocka upp den ganska snabbt. |
|
| |||
| |||
| bra ^ _ ^ pågått psykisk söka efter en lösning men aldrig fick någon ty igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jag dont vilja att gimp det saknar filter
| |||
| |||
| eftersom jag skränande finna min ps cd il ganska prova något som har samma resultat: ( |
|
| |||
| |||
| Flyttade till ny tråd eftersom detta är OT från skrivborden. Jag kan inte själv (ännu) men jag har sett folk göra så bra arbete med Gimp som med PS. Det finns handledningar och det har haft flera uppdateringar under de senaste månaderna. Det blir bättre. |
|
| |||
| |||
| faktiskt de flesta Linux-användare använder gimp, eftersom det är öppen källkod och kommer med de flesta distributioner är Jag fann det svårt att navigera och att använda, men ett bra alternativ till PS |
|
| |||
| |||
| Sant, en annan inlärningskurva som kan vara svårt. Här är en bra plats för att lära sig mera om det. http://members.home.nl/m.weisbeek/gimp/ |
|
| |||
| |||
| hämtat Gimp när du gav mig länken, och jag har inte ens börja använda det till idag, tittade på några filmer om det och här är min nybörjare bilder före / efter Innan ![]() Efter ![]() Bara bort några huden fläckar runt näsan och hakan, ändras färgen på hennes ögon, hår och finger naglar. Hittills har jag funnit det vara lite förvirrande att börja med sedan PS men lika bra. Tja jag bort att titta på några fler tuts på youtube ^ _ ^ |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vem som helst Gör Det Egna GIMP Brushes? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 6 | 29 mars 2009 09:28 |
| Ännu ett GIMP Tut Från Kano * Windows Endast * | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 5 | 23 mars 2009 16:36 |
| Otillbörlig KONDENSERA "Med Gimp. | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 2 november 2008 15:22 |
| Gimp 2.4? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 1 | 15 maj 2008 03:48 |
| PS3 Frisläppandedatum Diskussion | Conred | PC & Console Gaming | 4 | 21 oktober 2006 09:38 |
| Thread Tools | |
| |