mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hamachi problemer, dårlig forbindelse.

Reply

Thread Tools
Old 28 November 2007, 16:27
Ny Medlem Gruppen

Default Hamachi problemer, dårlig forbindelse.

Hej

Jeg har et stort problem med hamachi, hver gang jeg slutte med mine venner, mine pil er blå og altid vender nedad, og når vi spiller fodbold krybbe jeg altid får sparket, fordi forbindelsen er så dårlig.

Jeg ved ikke, hvad problemet er, og jeg prøvet næsten alt.
nogen har nogle ideer, eller er der nogle dumme / nem ting, jeg bare har glemt at gøre? måske det har noget at gøre med mit hjemmenetværk, fordi det virker i skolen?

tak for din hjælp
Old 24 januar 2008, 14:29
Medlem Gruppen

Default Hamachi problemer, dårlig forbindelse.

Jeg har aldrig haft dette problem med hamachi ..
Så jeg vil gætte det er dit netværk.
Bruger du trådløst eller kabel?
Hvis trådløst, skal du sikre dig, at din ikke langt væk fra signalet kommer fra, eller at den ikke går dog til mange vægge (jeg havde dette problem i mit gamle værelse)
Hvis du bruger kabel, skal sikre, at den er sat i retten, hvis det mister, kan slippe forbindelsen fra tid til anden
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Rainbow Six 3 Raven Shield hamachi chardukian PC & Console Gaming 0 28. maj 2009 12:02
Connection problemer rocker9455 Virus, Spyware & Sikkerhed 6 6. nov 2008 11:30
MP3-afspillere Connection Problemer via USB Wizosir Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 26 juli 2008 10:18
LAN / internetforbindelse problemer lloydwoodford91 Networking, Modemer & VoIP 7 26. maj 2008 05:38
Internetforbindelse problemer jamcgee11 Networking, Modemer & VoIP 1 1 november 2007 03:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.