vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hamachi ongelmia, huono yhteys.

Reply

Thread Tools
Old 28 marraskuu 2007, 16:27
Uusi Jäsen

Default Hamachi ongelmia, huono yhteys.

Hei

Minulla on suuri ongelma Hamachi, joka aika I-yhteyden ystäväni, minun nuoli on sininen, ja aina alaspäin, ja kun me pelataan jalkapalloa manger Olen aina potkut, koska yhteys on niin huono.

En tiedä, mikä ongelma on, ja olen yrittänyt melkein kaikkea.
Onko kellään ideoita, vai onko joitakin typerä / helppoa Minä vain unohdin tehdä? Ehkä sillä on jotain tekemistä minun kotiverkon, koska se toimii koulussa?

Kiitos avustanne
Old 24 tammikuu 2008, 14:29
Jäsen

Default Hamachi ongelmia, huono yhteys.

En ole koskaan ollut tätä ongelmaa Hamachi ..
Joten en kai se verkko.
Käytätkö langatonta tai kaapeli?
Jos langaton, varmista, että ei ole kaukana signaali tulee, tai että se ei mene, vaikka monia seiniä (olen ollut tämä ongelma minun vanha huone)
Jos käytät kaapelia, varmista, että se on otettu oikein, jos se häviää, se voi pudota yhteys ajoittain
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Rainbow Six 3 Raven Shield Hamachi chardukian PC & Console Gaming 0 28. toukokuuta 2009 12:02
Yhteys ongelmat rocker9455 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 6 6. marraskuu 2008 11:30
MP3-soittimet Yhteys ongelmat USB Wizosir Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 26. Jul 2008 10:18
LAN / Internet-yhteyden ongelmia lloydwoodford91 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 26. toukokuuta 2008 05:38
Internet-yhteys ongelmia jamcgee11 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 1. marraskuu 2007 03:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.