![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har et stort problem med hamachi, hver gang jeg kobler med mine venner, mitt arrow er blå og alltid vender nedover, og når vi spiller fotball krybbe jeg alltid få sparket fordi forbindelsen er så ille. Jeg vet ikke hva problemet er, og jeg prøvde nesten alt. noen har noen ideer, eller er det noen dum / enkel ting jeg glemte å gjøre? Kanskje det har noe å gjøre med hjemmenettverket, fordi den fungerer på skolen? Takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| Jeg har aldri hatt dette problemet med hamachi .. Så vil jeg gjette det nettverket. Bruker du trådløst eller kabel? Hvis trådløst, være sikker på at du ikke langt unna signalet kommer fra, eller at det ikke går om mange vegger (jeg hadde dette problemet i min gamle rom) Hvis du bruker kabel, må du huske det er satt i retten, hvis det er tape, det kan miste tilkoblingen fra tid til annen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rainbow Six 3 Raven Shield hamachi | chardukian | PC & Console Gaming | 0 | 28 mai 2009 12:02 |
| Tilkoblingsproblemene | rocker9455 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 6 november 2008 11:30 |
| MP3-spillere tilkoblingsproblemer via USB | Wizosir | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 26 juli 2008 10:18 |
| LAN / internett problemer | lloydwoodford91 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 26 mai 2008 05:38 |
| Internett problemer | jamcgee11 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 1 november 2007 03:13 |
| Thread Tools | |
| |