vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hard levytilaa ja muita juttuja

Reply

Thread Tools
Old 5 kesäkuu 2009, 05:52
Uusi Jäsen

Default Hard levytilaa ja muita juttuja

Moi, tänään olin unzipping tiedoston työpöydälle ja sain virheilmoituksen, unsuficient levytilaa, mutta tiedosto on vain 1,5 gb ja i on 40 vapaa GB minun levy o.0 olin tämän varoituksen 3 kertaa vähemmän sitten 5 min.

levy on myös melko uusi, A Seagate 250GB kannettaville, ostanut sen 3 kuukautta sitten.

Lisäksi olen sitä mieltä, että ikkunat toiminnon valvonta satamissa ei toimi, koska kun i käyttää ohjelmaa, joka käyttää monissa satamissa (lumimyrsky korjaustiedosto downloader esimerkiksi.) kaikki muut online-aps dont työtä kuten xfire, höyryn, jne. ja sen jälkeen i fin ish lataus i on odotettava kuten 5 mins jatkaa normaalia toimintaa näihin ohjelmiin o.0

muokata, myös tänään firefox aloittanut ei vastaa satunnaisesti kun i avata uuteen välilehteen tai jotain, ruutu menee "whiteish" 10 sekunnin ajan ja sitten se alkaa toimii taas: 3
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ulkoinen kiintolevy sanoo Ei tarpeeksi tilaa, kun ei selvästi! mctw Drives & Removable Media 1 7. Jul 2009 12:06
Tarvitsevat apua löytää oikea kova levy ulkoinen kotelo bakeddonut Drives & Removable Media 5 10. marraskuu 2008 18:02
Kiintolevytilaa virhe pfoster23681 General Software Chat 6 3. Hei 2008 10:00
Ohje kova levy antbann General Software Chat 4 16. Maaliskuu 2008 19:51
Palauta kamaa alkaen vanhempi kovalevy chrismorris730 Drives & Removable Media 2 11th Feb 2008 19:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.