mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hard diskplass og andre ting

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 05:52
New Member Group

Default Hard diskplass og andre ting

Hei, i dag var jeg unzipping en fil på skrivebordet mitt, og jeg fikk en feilmelding, unsuficient diskplass, men filen var bare 1.5 gb og jeg har 40 gratis GB på platen o.0 hadde jeg at advarselen 3 ganger på mindre deretter 5 min.

Platen er også ganske ny, dens en Seagate 250 GB for bærbare, har kjøpt det 3 måneder siden.

også, jeg tror Windows-funksjon som kontrollerer portene ikke fungerer fordi når jeg bruker et program som bruker mange porter (snøstorm patch Downloader for f.eks.) alle andre online ApS dont arbeide som xfire, damp osv. og når jeg har fin ish nedlasting i å vente like 5 min til å gjenoppta normal drift på disse programmene o.0

redigere, i dag også min Firefox startet svarer ikke tilfeldig når jeg åpner en ny fane eller noe, skjermen går "whiteish" i 10 sekunder, og det begynner å jobbe igjen: 3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ekstern harddisk Sier ikke er nok plass, når det er klart Er! mctw Drivere og flyttbare medier 1 7 juli 2009 12:06
Trenger hjelp til å finne riktig hard disk ekstern kabinett bakeddonut Drivere og flyttbare medier 5 10 nov 2008 18:02
Harddiskplass feil pfoster23681 General Software Chat 6 3 juli 2008 10:00
Hjelp med hard disk antbann General Software Chat 4 16 mars 2008 19:51
Utvinne ting fra en eldre harddisk chrismorris730 Drivere og flyttbare medier 2 11 februar 2008 19:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.