![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi mennesker Jeg har brug for hjælp, måtte jeg systemgendannelse min computer i sidste uge, Compaq Presario, som fungerede ok, men nu kan jeg ikke få adgang til mine programmer filer synes at mangle over det hele! Jeg har kun virkelig brug for min interent arbejde, programmet og drivere plejer afinstallere eller geninstallere eller arbejde! ikonerne er der stadig, men kan ikke finde bestemte filer. Jeg tror, at dens software til modem, da det ikke vises i tilføj / fjern hardware er der i hvert fald jeg kan helt nulstille computeren og starte installationen igen? Jeg har ingen gendannelsespunkter hvilken som helst hjælp ville være stor! tak |
|
| |||
| |||
| Beklager Det var en System Recovery |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har brugt Compaq Recovery, det burde have genoprettet din pc tilbage til fabriksindstillingerne .... eller har du bruge noget andet?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Væsen som du gjorde en gendannelse, skal du installere drivere til al din hardware.
| |||
| |||
| hi tak dens et USB-modem og arbejder med software på internettet cd udbydere, men det plejer installere eller afinstallere, det var campaq genfinding ved hjælp af F10, Jeg donno hvad man skal gøre .. |
|
| |||
| |||
| Så når du bruger den cd, der fulgte med dit modem, hvad der sker, nogen fejl messgaes? Siger, at det vil bare ikke installere er for vag. At være et USB-modem, vil du også nødt til at sætte den i først efter installation af drivere, sætte det på forhånd med skabe problemer. |
|
| |||
| |||
| Er du logget ind med Admin privelages? |
|
| |||
| |||
| godt, når du klikker på ikonet, som du normalt ville det vil sige ... xx filen blev ikke fundet, så jeg har installeret den cd på en anden computer og kopieret alle de programmer over på min faultly computer, er det nu har alle de filer, den couldnt finde, men nu du klikker på det og gør ingenting .. afinstallere og installere siger, at kan ikke finde filen i registreringsdatabasen, og installationen er annulleret, thats med usb unplugged det virker fint indtil da Det viser ingen modem eller drivere på kontrolpanel på netværk og hardware, ligesom det gør på den anden computer. |
|
| |||
| |||
| Hvad der præcist er den fejlmeddelelse, der vises? Har nogen af dine programmer arbejde? Har du køre en anti virus scanning (hvis den vil arbejde, der er)? De kan have en exe. sammenslutning problem eller en virus Taz |
|
| |||
| |||
| Du kan prøve exefix_xp.com nytte det kan løse problemet Taz |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows System Restore Ikke Working | pest79456 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 11 | 9 marts 2009 18:55 |
| Hjælp Please! Full System Restore | jro1384 | Windows-operativsystemer | 2 | 11 januar 2009 05:56 |
| System Restore | cliffnook2000 | Windows-operativsystemer | 3 | 14 januar 2008 00:34 |
| System genoprette / System Recovery | ct122592 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Hjælp! Understanding System Restore | max_151 | Windows-operativsystemer | 2 | 21. jun 2007 14:10 |
| Thread Tools | |
| |