![]() |
|
| |||
| |||
| hallo mensen Ik heb hulp nodig, ik had om het systeem te herstellen mijn computer vorige week, Compaq Presario, die ok gewerkt, maar nu heb ik geen toegang tot mijn bestanden programma's lijken te ontbreken alle kanten op! Ik heb alleen echt nodig mijn Interent werken, het programma en de drivers gewoon verwijderen of opnieuw installeren, of het werk! De pictogrammen zijn er nog maar cant bepaalde bestanden niet vinden. Ik denk dat het de software voor de modem als het niet zichtbaar is in add / remove hardware is er hoe dan ook ik ben het volledig kan resetten van de computer en start opnieuw te installeren? Ik heb geen punten te herstellen any help would be GREAT! bedankt |
|
| |||
| |||
| Sorry It Was A System Recovery |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u gebruikmaakt van de Compaq Recovery, het had moeten herstellen uw pc terug naar fabrieksinstellingen .... of heb je iets anders gebruiken?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zijn zoals je deed een herstelpunt moet je de drivers te installeren voor al uw hardware.
| |||
| |||
| hi dankzij het is een usb-modem en werkt met de software op de cd internet-providers, maar het gewoon te installeren of te verwijderen, was het de campaq herstel met behulp van F10, i donno wat te doen .. |
|
| |||
| |||
| Dus, wanneer u de cd die bij uw modem wat er gebeurt, elke fout messgaes? Zegt dat het gewoon niet te installeren, is te vaag. Omdat het een USB-modem die u ook aan te sluiten in nood pas na het installeren van de drivers, sluit deze dan in voorgaande met de problemen veroorzaken. |
|
| |||
| |||
| Ben je ingelogd met beheerdersrechten privelages? |
|
| |||
| |||
| goed wanneer u het pictogram klikt u op als u normaal gesproken zou het zou zeggen ... xx bestand niet gevonden, dus heb ik de installatie van de cd op een andere computer gekopieerd en alle programma's over op mijn computer faultly, heeft zij nu alle bestanden die het couldnt vinden, maar nu je er op klikt en doet niets .. verwijderen en installeren zegt dat het register bestand niet kan vinden, en de installatie is geannuleerd, thats met usb unplugged het werkt prima tot dan toe er sprake is van een modem of stuurprogramma's op het bedieningspaneel op het netwerk en de hardware, zoals het hoort op de andere computer. |
|
| |||
| |||
| Wat is precies de foutmelding die verschijnt? Heeft een van uw programma's werken? Heeft u het uitvoeren van een anti-virus-scan (of het zal werken, dat is)? hebt u een exe. vereniging probleem of een virus Taz |
|
| |||
| |||
| Je zou kunnen proberen exefix_xp.com nut kan het probleem oplossen Taz |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows System Restore werkt niet | pest79456 | Virus, spyware & Security | 11 | De 9 maart 2009 18:55 |
| Help Please! Full System Restore | jro1384 | Windows besturingssystemen | 2 | 11 Jan 2009 05:56 |
| Systeem herstellen | cliffnook2000 | Windows besturingssystemen | 3 | 14 Jan 2008 00:34 |
| Systeem herstellen / System Recovery | ct122592 | Windows besturingssystemen | 1 | De 2 januari 2008 18:49 |
| Help! Understanding System Restore | max_151 | Windows besturingssystemen | 2 | 21 jun 2007 14:10 |
| Thread Tools | |
| |