![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi folk Jeg trenger hjelp, jeg måtte systemgjenopprettingspunkt datamaskinen min forrige uke, Compaq Presario, som fungerte ok, men nå kan jeg ikke tilgang til programmer filene ser ut til å mangle over alt! Jeg trenger virkelig mitt interent arbeide, programmet og drivere wont avinstallere eller installere på nytt eller arbeide! ikonene er der fortsatt, men skrånende finne bestemte filer. Jeg tror den programvaren for modemet som det ikke vises i Legg til / fjern maskinvare er det likevel jeg kan helt tilbakestille datamaskinen og begynner å installere på nytt? Jeg har ingen gjenopprettingspunktene alle hjelpe ville være fint! takk |
|
| |||
| |||
| Beklager det var en System Recovery |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du brukte Compaq Recovery, burde det ha gjenopprettet PCen tilbake til fabrikkinnstillinger .... eller brukte du noe annet?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Blir som du gjorde et gjenopprettingspunkt du må installere driverne for all maskinvaren.
| |||
| |||
| hi takk dets et USB-modem og arbeider med programvaren på internett leverandører cd, men det wont installere eller avinstallere var det campaq gjenoppretting ved hjelp av F10, Jeg donno hva jeg skal gjøre .. |
|
| |||
| |||
| Så, når du bruker CD-en som fulgte med modemet hva som skjer, vil eventuelle feil messgaes? Sier det bare ikke vil installere, er for vagt. Å være en USB-modem, må du også koble den kun når du har installert driverne, plugge den i forkant med forårsake problemer. |
|
| |||
| |||
| Er du logget på med Admin privelages? |
|
| |||
| |||
| godt når du klikker på ikonet som du vanligvis ville det vil si ... xx finner ikke filen, så jeg installerte cd på en annen datamaskin og kopiert alle programmene over på min faultly datamaskin, er det nå har alle filene det couldnt finne, men nå du klikker på det, og betyr ingenting .. avinstallere og installere sier at ikke kan finne filen registret, og installasjonen er avsluttet, dvs med usb unplugged det fungerer fint frem til da den viser ingen modem eller drivere på kontrollpanelet på nettverk og maskinvare, som den gjør på den andre maskinen. |
|
| |||
| |||
| Hva er feilmeldingen som vises? Har noen av dine programmer arbeid? Har du kjørt en anti virus scan (hvis den vil fungere som er)? kan du ha en exe. Forbundet problem eller et virus Taz |
|
| |||
| |||
| Du kunne prøve exefix_xp.com verktøyet det kan løse problemet Taz |