![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hej folk Jag behöver hjälp, jag var tvungen att systemet återställa min dator i förra veckan, Compaq Presario, som fungerade ok, men nu kan jag inte komma åt mitt program filer verkar vara saknade hela stället! Jag bara verkligen behöver min interent arbeta, program och drivrutiner wont uninstall eller installera eller arbete! ikonerna är fortfarande kvar men skränande finna vissa filer. Jag tror att dess programvara för modemet som inte visas i Lägg till / ta bort hårdvara är det ändå jag kan helt återställa datorn och börja installera igen? Jag har inga återställningspunkter någon hjälp skulle vara jättebra! tack |
|
| |||
| |||
| Sorry Det var en Systemåterställningsalternativ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du använt Compaq Återhämtning, det borde ha återställts datorn tillbaka till fabriksinställningar .... eller använde du något annat?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Att som du gjorde en återställningspunkt du måste installera drivrutiner för all din hårdvara.
| |||
| |||
| hej tack har en usb-modem och arbetar med programvara på Internet leverantörer cd, men det brukar installera eller avinstallera, det var campaq återhämtning med hjälp av F10, i donno vad man ska göra .. |
|
| |||
| |||
| Så, när du använder cd-skivan som följde med ditt modem vad som händer, något fel messgaes? Säger det bara inte kommer att installera är för vag. Att vara ett USB-modem behöver du även koppla in den i först efter installation av drivrutiner, pluggning i förväg med orsaka problem. |
|
| |||
| |||
| Är du inloggad med administratörsbehörighet privelages? |
|
| |||
| |||
| och när du klickar på ikonen som du vanligtvis skulle man skulle säga ... xx filen inte hittas, så jag installerade cd på en annan dator och kopierade alla program över på min faultly dator, nu har alla filer det couldnt hitta, men nu du klickar på den och gör ingenting .. avinstallera och installera säger att inte kan hitta filen registret och installation är inställd, thats med usb Unplugged det fungerar bra upp till sedan Den visar inga modem eller förare på kontrollpanelen på nät-och hårdvara, såsom den gör på den andra datorn. |
|
| |||
| |||
| Vad exakt är det felmeddelande som visas? Har någon av dina program att fungera? Har du kör en anti virusskanning (om det kommer att fungera som)? du kan ha en exe. sammanslutning problem eller ett virus Taz |
|
| |||
| |||
| Du kan försöka exefix_xp.com verktyget kan lösa problemet Taz |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Systemåterställning fungerar inte | pest79456 | Virus, spionprogram och säkerhet | 11 | 9 mars 2009 18:55 |
| Hjälp snälla! Full System Restore | jro1384 | Windows-operativsystem | 2 | 11 januari 2009 05:56 |
| Systemåterställning | cliffnook2000 | Windows-operativsystem | 3 | 14 januari 2008 00:34 |
| System Restore / system för återvinning | ct122592 | Windows-operativsystem | 1 | 2 januari 2008 18:49 |
| Hjälp! Förstå Systemåterställning | max_151 | Windows-operativsystem | 2 | 21 juni 2007 14:10 |
| Thread Tools | |
| |