mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

HJÆLP venligst OCR programmer som Omni & Kurzweil

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 21:01
Medlem Gruppen

Default HJÆLP venligst OCR programmer som Omni & Kurzweil

Jeg har textorial / auditorial læring handicap betyder, at jeg er nødt til at høre, hvad jeg læring og også læse eller se det. mit kollegium bruger et program kaldet Kurzweil og nuance gør et program kaldet OmniPage. Problemet er jeg ikke har penge til at betale for fancy program at gøre alt, og derefter nogle jeg bare på udkig efter en open source version fundet en og tog en søgning på Google og founnd gerne 20 træffere OCR-programmer. Jeg tænkte på, hvor jeg kan finde anmeldelser på dem alle mine søgninger har kom op med noget. Jeg vil afstå fra at anvende freeware for obouse grunde Jeg foretrækker open source. Jeg har et kamera, der vil gøre for scaning.

Heres hvad jeg kom op med:
http://www.freedownloadscenter.com/Search/ocr_s2.html
Kender nogen?? det vil være til stor hjælp.
Old 24 juni 2009, 00:46
Donor-Gruppen

Default HJÆLP venligst OCR programmer som Omni & Kurzweil

Godt til en start skadegørerfrie opløbet, hvis du skrev til din lokale byråd / regeringen og fortalte dem, at du ønsker at fortsætte og lære mere om computere jeg reccommened du beder dem om et tidspunkt midler til dette program. Hvis du cant hente dette program derefter, vil du få brug for at få et freeware program, hvis jeg kan finde dig en program som sådan vil jeg sende det her Held og lykke med jagt for dette program.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hilsen programmer setishock Indføre Yourself Her 4 1st Dec 2008 18:54
Nye programmer installeret? KanoakaVirus Windows-operativsystemer 4 6 juli 2008 03:48
Lægge alle mine programmer på en disk? pete21 General Software Chat 3 10. maj 2008 05:09
Brug for hjælp til start-up-programmer Thunderer Windows-operativsystemer 15 27 november 2007 12:27
Visse programmer for visse web vært?? alexderwolf Web Design, Hosting & SEO 6 4 juni 2007 11:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.