![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen textorial / auditorial oppimishäiriö mikä tarkoittaa, että minun on kuulla, mitä olen oppimista ja myös lukea tai nähdä sen. my college käyttää ohjelma nimeltä Kurzweil ja vivahde tekee ohjelma nimeltä OmniPage. Ongelmana on, minulla ei ole rahaa maksaa takaisin fancy ohjelma, joka tekee kaiken, ja sitten joitakin olen vain etsii avoimen lähdekoodin versio löytyi yksi ja teki haun google ja founnd kuten 20 löytynyt OCR-ohjelmia. Mietin, mistä löytää arviot niihin kaikkiin hauissa ei keksi mitään. Haluan pidättäydyttävä käyttämästä freeware varten obouse syistä mieluummin avoimeen lähdekoodiin. Minulla on kamera, joka tekee sen scaning. Heres minä keksi: http://www.freedownloadscenter.com/Search/ocr_s2.html Tiedä mitään? se auttaa. |
|
| |||
| |||
| No ensinnäkin kasvinsuojelukomitean alkuunsa, jos kirjoitti paikallisen valtuuston / hallituksen ja kertoi heille, että te haluaisi jatkaa ja oppia enemmän tietokoneita I reccommened pyydät niitä yhden kerran rahoitusta tästä ohjelmasta. Jos kallistuksen saan tämän ohjelman jälkeen, sinun täytyy saada ilmaisen ohjelman Jos voin löytää yhtä ohjelmaa kuten tällainen i post it here onnea metsästys tälle ohjelmalle. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Terveisiä ohjelmat | setishock | Esittele itsesi Täällä | 4 | 1. joulukuu 2008 18:54 |
| Uudet ohjelmat on asennettu? | KanoakaVirus | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 6. Jul 2008 03:48 |
| Laita kaikki ohjelmat yhdelle levylle? | pete21 | General Software Chat | 3 | 10. toukokuuta 2008 05:09 |
| Need Help start-up-ohjelmia | Thunderer | Windows-käyttöjärjestelmät | 15 | 27. marraskuu 2007 12:27 |
| Tietyt ohjelmat tiettyjen Web hosts? | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 4th Jun 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |