mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

HJELP Vær OCR programmer som Omni & Kurzweil

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 21:01
Medlem Group

Jeg har textorial / auditorial læring funksjonshemming betyr at jeg må høre hva jeg lære og lese eller se det. mitt universitet bruker et program kalt Kurzweil og nyanse gjør et program kalt OmniPage. Problemet er at jeg ikke har penger til å betale for fancy program som gjør alt dette, og noen jeg bare leter etter en åpen kildekode-versjon funnet ett og gjorde et søk på google og founnd liker 20 treff på OCR-programmer. Jeg lurte på hvor jeg kan finne oversikt over alle søkene mine har dukket opp med ingenting. Jeg ønsker å unngå å bruke freeware for obouse årsaker Jeg foretrekker åpen kildekode. Jeg har et kamera som skal gjøre for scaning.

Heres hva jeg kom opp med:
http://www.freedownloadscenter.com/Search/ocr_s2.html
Vet noen? det vil hjelpe.
Old 24 juni 2009, 00:46
Donor Group

Godt for en start pest bud dersom du skrev til kommunen / staten og fortalte dem at du ønsker å fortsette og lære mer om datamaskiner jeg reccommened du spør dem for en tid midler til dette programmet. Hvis du skrånende få dette programmet så må du få et freeware program Hvis jeg kan finne deg ett program som så vil jeg legge den her lykke med jakt for dette programmet.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.