![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har textorial / auditorial lärande funktionshinder innebär att jag måste höra vad jag lärande och även läsa eller se den. mitt college använder ett program som kallas Kurzweil och nyansering gör ett program som kallas OmniPage. Problemet är att jag inte har pengar att betala för fancy program att göra allt och lite till jag är bara ute efter en open source version hittades en och gjorde en sökning på Google och founnd gillar 20 träffar om OCR-program. Jag undrar var jag kan hitta recensioner på dem alla mina sökningar har kom fram till ingenting. Jag vill avstå från att använda gratisprogram för obouse skäl föredrar jag öppen källkod. Jag har en kamera som kommer att göra för scaning. Heres vad jag kom fram till: http://www.freedownloadscenter.com/Search/ocr_s2.html Vet någon? Det kommer till stor hjälp. |
|
| |||
| |||
| Tja till att börja med skadedjursbekämpning linda, om du skrev till din lokala rådet / regeringen och sa till dem att du vill fortsätta och lära sig mer om datorer jag reccommened du be dem om en ett Temne medel för detta program. Om du skränande skaffa detta då måste du få ett gratis program Om jag kan hitta ett program som sådan kommer jag att skicka det här lycka till med jakten på det här programmet. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hälsningar program | setishock | Presentera dig här | 4 | 1 december 2008 18:54 |
| Nya program som finns installerade? | KanoakaVirus | Windows-operativsystem | 4 | 6 juli 2008 03:48 |
| Placera alla mina program på en disk? | pete21 | General Software Chat | 3 | 10 maj 2008 05:09 |
| Behöver du hjälp med start-up program | Thunderer | Windows-operativsystem | 15 | 27 november 2007 12:27 |
| Vissa program för vissa webbhotell? | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 4 juni 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |