![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg søger efter nogle wifi stuff med noget jeg kan have notefy mig med en lyd, når den sluttes til en un encriped nettet. |
|
| |||
| |||
| Du har brug for noget at aldrig sluttes til en!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows bør aldrig oprette forbindelse til et netværk uden at du fortæller det til. Hvorvidt dette sker i form af du forbinde manuelt eller sætte den til AutoConnect til en bestemt SSID. Kunne du præcisere?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som andre har sagt, vil det kun automatisk at oprette forbindelse, hvis du har fortalt det til, og selv da det stadig advarer dig hvad den gør.
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har brug for hjælp med Min Wifi og vores Laptops venligst | spanielsaregreen | Networking, Modemer & VoIP | 9 | 5. aug 2009 15:42 |
| Vista 64 Bit WiFi Drivere | CodeFreakC | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 20. apr 2009 04:44 |
| Hjælp ADSL2 Wifi Problemer | Zag | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 14 april 2009 02:35 |
| USB WiFi problem | JamesAOK | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 5 april 2009 06:52 |
| Har du brug for hjælp med Wifi forbinder | geokie | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 26 oktober 2008 05:19 |
| Thread Tools | |
| |