![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen etsit jotain wifi kamaa jotain voin olla notefy minulle ääni, kun se yhdistää joka un encriped verkkoon. |
|
| |||
| |||
| Tarvitset jotain, ei koskaan muodostaa yksi!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows ei koskaan tulisi muodostaa yhteyden verkkoon ilman kerrot sen. Onko tämä tapahtuu siten, että teistä yhdistää manuaalisesti tai asettaa sen AutoConnect johonkin tiettyyn SSID. Voisitko selventää?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuten muutkin ovat sanoneet, se vain automaattisesti yhteyden jos olet kertonut sen ja silloinkin se on edelleen varoittaa sinua, mitä se tekee.
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| lol. Tein samalla kun haluan ensin näki sen ja silti yrittää liiskata sitä joskus jopa nyt
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| I Need Help Oman Wifi ja Sylimikrot Please | spanielsaregreen | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 9 | 5th Aug 2009 15:42 |
| Vista 64 Bit WiFi Ajurit | CodeFreakC | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 20th Apr 2009 04:44 |
| Ohje ADSL2 Wifi ongelmat | Zag | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 14th Apr 2009 02:35 |
| USB-WiFi-ongelma | JamesAOK | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 5. Huhtikuu 2009 06:52 |
| Tarvitsetko apua Wifi liittymäperuste | geokie | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 26. lokakuu 2008 05:19 |
| Thread Tools | |
| |