![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar een wifi spul met iets wat ik kan hebben notefy me met een geluid wanneer deze wordt aangesloten op een VN-encriped netwerk. |
|
| |||
| |||
| U moet iets dat nooit wordt aangesloten op een!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows mag nooit aansluiten op een netwerk zonder dat u vertelt het aan. Of dit in de vorm van je aansluiten handmatig of instelling te AutoConnect aan een specifieke SSID. Kunt u verduidelijken?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als de anderen hebben gezegd, het zal alleen automatisch verbinding als je vertelde het aan en zelfs dan nog waarschuwt u wat haar te doen.
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik heb hulp nodig met mijn Wifi en Onze Laptops aub | spanielsaregreen | Netwerken, modems & VoIP | 9 | De 5 augustus 2009 15:42 |
| Vista 64 Bit WiFi Drivers | CodeFreakC | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 20 apr 2009 04:44 |
| Help ADSL2 Wifi Problemen | Zag | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 14 apr 2009 02:35 |
| USB WiFi probleem | JamesAOK | Netwerken, modems & VoIP | 4 | De 5 april 2009 06:52 |
| Hulp nodig met Wifi aansluiten | geokie | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 26 okt 2008 05:19 |
| Thread Tools | |
| |