![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg leter etter noen wifi ting med noe jeg kan ha notefy meg en lyd når den kobles til en un encriped nettverket. |
|
| |||
| |||
| Du trenger noe som aldri kobles til en!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows aldri skal koble til et nettverk uten at du forteller det til. Hvorvidt dette tar form av deg koble manuelt eller sette den til AutoConnect til en spesifikk SSID. Kan du avklare?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som andre har sagt, vil det bare kobler automatisk hvis du har fortalt det til og selv da det fortsatt advarer deg hva det gjør.
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| lol. Jeg gjorde det samme når jeg først så den og fremdeles forsøke å squish den gang selv nå
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger hjelp med Wifi og våre Laptops Vær | spanielsaregreen | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 5 august 2009 15:42 |
| Vista 64 Bit WiFi Drivere | CodeFreakC | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 20 april 2009 04:44 |
| Hjelp ADSL2 Wifi Problemer | ZAG | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 14 april 2009 02:35 |
| USB WiFi problem | JamesAOK | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 5 april 2009 06:52 |
| Trenger du hjelp med Wifi tilkobling | geokie | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 26 oktober 2008 05:19 |
| Thread Tools | |
| |