![]() |
|
| |||
| |||
| Jag söker några wifi grejer med något jag kan ha notefy mig med ett ljud när den ansluts till en un encriped nätet. |
|
| |||
| |||
| Du behöver något som aldrig ansluter till en!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows aldrig ansluta till ett nätverk utan att du berättar det. Huruvida detta sker i form av att du ansluta manuellt eller ställer in det till AutoConnect till ett specifikt SSID. Kan du förtydliga?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som andra har sagt, det kommer bara att ansluta automatiskt om du har sagt det till och inte ens då det fortfarande varnar er vad det gör.
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| lol. Jag gjorde samma sak när jag först såg den och fortfarande försöka slakta det någon redan nu
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag behöver hjälp med mitt Wifi och Vår Laptops Vänligen | spanielsaregreen | Nätverk, Modem & VoIP | 9 | 5 august 2009 15:42 |
| Vista 64-bitars WiFi Drivers | CodeFreakC | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 20 april 2009 04:44 |
| Hjälp ADSL2 Wifi Problem | Zag | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 14 april 2009 02:35 |
| USB WiFi problem | JamesAOK | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 5 april 2009 06:52 |
| Behöver du hjälp med Wifi anslutning | geokie | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 26 oktober 2008 05:19 |
| Thread Tools | |
| |