![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej jeg var ikke sikker på virkelig hvor gøre efter dette, men jeg har et spørgsmål om BAT programming.If du spekulerer på, hvorfor jeg ønsker ot vide om BAT sin bare fordi jeg er nysgerrig .. OK, hvis jeg skulle skrive noget i BAT jeg usallt starte med denne: @ echo off CLS Er, at mange selv ret? På min computer, hver gang jeg forsøger at køre et BAT-script, at jeg skriver mig selv Det siger, at det har fundet en ulovlig handling og er til at lukke. Alle kender til det? Jeg er også mig at forsøge at lære python i øjeblikket, og Thats bevise en hel del lettere ... stadig Antone der har nogen råd om BAT venligst post 'em her Thanls!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lidt af grundlæggende info her kan hjælpe
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sige noget om de arbejdede før yours | Mike0001 | Off Topic Discussion | 35 | 25 november 2008 15:54 |
| * Post * | gaza14 | General Hardware Chat | 2 | 21. mar 2008 15:35 |
| Første post | Kailash1909 | Indføre Yourself Her | 3 | 8 december 2007 11:00 |
| Vil du stadig sige Crysis er den 2. farcry, hvis det var ikke foretaget af de samme mennesker? | cheesepuff | PC & Console Gaming | 6 | 21. nov 2007 20:35 |
| Ikke sikker på hvor at skrive dette | ken979 | General Software Chat | 3 | 28 august 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |