![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei I wasn't varma todella mistä postitse, mutta minulla on kysymys, joka BAT programming.If teidän ihmettelevät, miksi haluan ot tietää BAT sen vain siksi, että olen utelias .. OK, jos olin kirjoittaa mitään BAT I usallt aloittaa tästä: @ echo off cls Onko se paljon edes oikein? Omassa tietokoneessa joka kerta, kun yritän käynnistää BAT komentosarja Kirjoitan itselleni Siinä sanotaan, että se on havainnut laittoman toiminnon ja se on lähellä. Jokainen tietää, että? Olen myös Yritän oppia python tällä hetkellä ja thats osoittautumassa paljon helpompaa ... vielä antone joka on mitään neuvoja BAT lähetä 'em tästä Thanls! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hieman perussiementen info tässä voisi auttaa
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sano jotain virkaan ennen sinunkin | Mike0001 | Off Topic Discussion | 35 | 25. marraskuu 2008 15:54 |
| * Posti * | gaza14 | Rautatavaran Chat | 2 | 21. Maaliskuu 2008 15:35 |
| Ensimmäinen viesti | Kailash1909 | Esittele itsesi Täällä | 3 | 8. Joulukuu 2007 11:00 |
| Onko sinulla vielä sanoa Crysis on 2nd farcry jos se wasn't tekee samat ihmiset? | cheesepuff | PC & Console Gaming | 6 | 21. marraskuu 2007 20:35 |
| Ole varma, mistä lähettääksesi | ken979 | General Software Chat | 3 | 28th Aug 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |