![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey ik wasnt zeker echt waar gaan deze post, maar ik heb een vraag over BBT programming.If je afvraagt waarom ik ot willen weten over BBT zijn gewoon omdat ik nieuwsgierig ben .. OK, als ik was om iets in BBT ik usallt beginnen met dit: @ echo off CLS Is dat veel, zelfs goed? Op mijn computer elke keer als ik probeer om een BAT script dat ik schrijf mezelf Zij zegt dat zij is een ongeldige bewerking uitgevoerd en is af te sluiten. Iedereen weet dat over? Ik heb geprobeerd om te leren python op het moment en dat is een bewijs van een stuk gemakkelijker ... nog Antone die een advies over BBT gelieve post 'em hier Thanls! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een beetje basiskennis info hier kunnen helpen
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zeg iets over de functie voor jou | Mike0001 | Off Topic Discussie | 35 | 25 nov 2008 15:54 |
| * Post * | gaza14 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 21 mrt 2008 15:35 |
| Eerste bericht | Kailash1909 | Introduceer jezelf hier | 3 | 8 Dec 2007 11:00 |
| Zou je nog zeggen Crysis is de 2e farcry indien hij wasnt gemaakt door dezelfde mensen? | cheesepuff | PC & Gaming Console | 6 | 21 nov 2007 20:35 |
| Twijfel je over waar deze post | ken979 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 28 aug 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |