![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg var ikke sikker egentlig hvor legge dette, men jeg har et spørsmål om BAT programming.If du lurer på hvorfor jeg ønsker ot vite om BAT sin bare fordi jeg er nysgjerrig .. OK, hvis jeg skulle skrive noe i Bất jeg usallt starte med dette: @ echo off CLS Er det mye selv rett? På datamaskinen min hver gang jeg prøver å kjøre en BAT-skript som jeg skriver selv Den sier at det har oppstått en ulovlig operasjon og må lukkes. Alle som vet om det? Jeg også am prøver å lære python for øyeblikket og dvs bevise enklere ... fortsatt antone som har noen råd om BAT kan du poste dem her Thanls! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Litt grunnleggende info her kan bidra
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Si noe om innlegget før yours | Mike0001 | Av Emne Diskusjon | 35 | 25 nov 2008 15:54 |
| * Post * | gaza14 | General Hardware Chat | 2 | 21 mars 2008 15:35 |
| Første innlegg | Kailash1909 | Presenter deg selv her | 3 | 8 desember 2007 11:00 |
| Vil du likevel si Crysis er 2. farcry hvis det var ikke gjort av de samme menneskene? | cheesepuff | PC & Console Gaming | 6 | 21 nov 2007 20:35 |
| Ikke sikker på hvor du skal legge dette | ken979 | General Software Chat | 3 | 28 august 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |