![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jag var inte säker på verkligen var gör efter detta, men jag har en fråga om BAT programming.If du undrar varför jag vill ot känner BAT det bara för att jag är nyfiken .. OK, om jag skulle skriva något i BAT jag usallt börjar med detta: @ echo off CLS Är det mycket även rätt? På min dator varje gång jag försöker köra en BAT skript som jag skriver själv Företaget uppger att det har stött på en förbjuden åtgärd och måste avslutas. Alla vet om det? Jag har också am försöker lära python för närvarande och thats visat mycket enklare ... fortfarande antone som har några råd om BAT posta dem här Thanls! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lite grundläggande info här kan hjälpa
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Säg något om inlägget före ditt | Mike0001 | Off Topic Discussion | 35 | 25 november 2008 15:54 |
| * Post * | gaza14 | General Hardware Chat | 2 | 21 mars 2008 15:35 |
| Första inlägget | Kailash1909 | Presentera dig här | 3 | 8 december 2007 11:00 |
| Skulle ni fortfarande säga Häxkungens är 2:a farcry om det wasnt gjorts av samma personer? | cheesepuff | PC & Console Gaming | 6 | 21 november 2007 20:35 |
| Osäker var du ska skicka detta | ken979 | General Software Chat | 3 | 28 august 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |