mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Skjul IP software

Reply

Thread Tools
Old 15. juli 2007, 03:57
Ny Medlem Gruppen

Default Skjul IP software

Hi all,

Jeg er en newbie så lad mig det vide, hvis jeg post i det forkerte forum.

Jeg har for nylig flyttet til Australien fra Det Forenede Kongerige og har forsøgt at få adgang til online streming indhold fra BBC Food website www.bbc.co.uk / food. Desværre BBC har for nylig taget decsion at lade deres indhold til kun ses af folk i Storbritannien (en mærkelig beslutning i betragtning af, at de ikke er dog anmode om bevis for, at du er en licensbetaling betaler)

Der er mange skjule din ip progrqammes på markedet, som giver dig mulighed for at fremstå som, hvis du er i UK ved routing dig gennem en britisk server.I am bruger en prøveversion af Ninjasurfing men jeg er stadig blokeret i at se nogen af de videoer, Er der nogen har nogen ideer, hvorfor det kunne være. Jeg håber, du ikke overveje dette hacking, jeg forsøger at bøje reglerne Thats alle ...
Old 15. juli 2007, 07:28
Bandlyst Gruppen

Default Skjul IP software

Det er formentlig nogle obskure ophavsretlige spørgsmål fra beeb Wombat.

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
How Do You Hide computer overvågnings-software? Dynomight44 Virus, Spyware & Sikkerhed 7 16 November 2009 15:57
MS Access 2003 Skjul / Make usynlige udvælgelse Arvind Kushwaha Office Suites & Applications 0 4 juni 2009 14:35
Hide My IP Program spørgsmål ken1 General Software Chat 7 26. maj 2008 05:56
Skjul min genanvendelse bin? pete21 Windows-operativsystemer 7 25. maj 2008 18:39
Skjule eller vise muay Windows-operativsystemer 2 14 januar 2008 19:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.