![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har købt og downloadet dette program og jeg har problemer med følgende indlæg, når jeg prøver og køre det: Proxyserveren nægter tilslutninger Firefox er konfigureret til at bruge en proxy-server, der nægter forbindelser. * Kontroller proxy-indstillinger for at sikre, at de er korrekte. * Kontakt din netværksadministrator for at sikre, at proxyserveren er arbejder. Jeg har kontaktet den virksomhed, der leverer den, og de har været lidt kort i 'skrald' ![]() Min PC viden er lav Jeg bruger BT (UK) bredbånd Windows XP Simpelt Dell desk top Enhver hjælp ville være dejligt, Tak |
|
| |||
| |||
| Må jeg spørge, hvorfor du vil skjule din IP |
|
| |||
| |||
| hemmeligholdelse |
|
| |||
| |||
| fra det, selv om?? når det var sidste gang du hørte om nogen forsøger at hacke via en IP-adresse, der er meget mere safisticated måder. Et anstændigt firewall vil gøre det samme og fortælle dig, når du bliver angrebet. Det tror jeg, at hans internetudbyder sandsynligt forbyder det alligevel. |
|
| |||
| |||
| Hvis din røv var på vise vil du ønsker at skjule det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Svaret er naturligvis dette blot betyder en forkert proxy, og vi kan ikke yde hjælp til specialgrafit software (dvs. noget ingen af os bruger).
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja men jeg ville være mere bekymret, hvis min røv var noget som min IP-adresse ![]() Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde et program som dette .. Jeg havde ingen problemer overhovedet med det tho