![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen ostanut ja ladannut tämän ohjelman ja olen ottaa asioista seuraavat viestit, kun yrittää hoitaa se: Proxy-palvelimen kieltäytyy yhteydet Firefox on määritetty käyttämään välityspalvelinta, että kieltäytyy yhteyksiä. * Tarkista välityspalvelimen asetukset ja varmista, että ne ovat oikein. * Ota yhteys verkonvalvojaan ja varmista, että välityspalvelin on toimi. Olen ottanut yhteyttä yritys, joka antaa sille, ja ne on vähän pulaa "roskaa" ![]() Oma PC tietoon on alhainen Olen käyttäen BT (UK) laajakaista Windows XP Simple Dell desk alkuun Kaikki apu olisi hienoa, kiitos |
|
| |||
| |||
| Saanko kysyä, miksi haluat piilottaa IP |
|
| |||
| |||
| salassapitovelvollisuus |
|
| |||
| |||
| mistä vaikka? kun oli viimeinen kerta, kun kuulin siitä, että joku yrittää hakkeroida kautta IP-osoite on paljon enemmän safisticated tavoin. A decent palomuuri tekee samoin ja kertoa, kun on hyökätty. I voisi kuvitella, että Internet-palveluntarjoajan todennäköinen kieltää sen joka tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| Jos perse oli osoittaa haluaisit piilottaa sen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vastaus on tietenkin tämä tarkoittaa vain sitä vääriin välityspalvelimena ja emme voi tarjota apua erikoisgrafiitin ohjelmiston (eli jotain kukaan meistä käyttää).
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kyllä, mutta en olisi huolissani, jos perse oli kaikkea muuta kuin minun IP-osoite ![]() Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli ohjelman näin .. i ollut minkäänlaisia ongelmia sen kanssa tho
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| How Do You Piilota Computer Monitoring ohjelmisto? | Dynomight44 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 16 marraskuu 2009 15:57 |
| MS Access 2003 Piilota / Tee näkymätön valinta | Arvind Kushwaha | Office Suites & Applications | 0 | 4th Jun 2009 14:35 |
| Piilota minun kierrätys bin? | pete21 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 25. toukokuuta 2008 18:39 |
| Piilottaa tai näyttää | Muay | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 14. Jan 2008 19:10 |
| Piilota IP-ohjelmisto | Combatwombat | General Software Chat | 1 | 15. Jul 2007 07:28 |
| Thread Tools | |
| |