![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo Ik heb gekocht en gedownload dit programma en ik ben met problemen met de volgende berichten wanneer ik probeer en uitvoeren: De proxyserver weigert verbindingen Firefox is geconfigureerd voor het gebruik van een proxy server die weigert verbindingen. * Controleer de proxy-instellingen ervoor te zorgen dat ze correct zijn. * Neem contact op met uw netwerkbeheerder om ervoor te zorgen dat de proxy-server werken. Ik heb contact opgenomen met de onderneming die haar en ze zijn weinig korte van 'rommel' ![]() Mijn pc-kennis is laag Ik gebruik BT (Verenigd Koninkrijk) breedband Windows XP Gewone Dell desk top Alle hulp zou geweldig zijn, dankzij |
|
| |||
| |||
| Mag ik vragen waarom je wilt verbergen uw IP |
|
| |||
| |||
| geheimhouding |
|
| |||
| |||
| van wat al? wanneer was de laatste keer dat u gehoord over iemand probeert te hacken via een IP-adres zijn er veel meer safisticated manieren. Een goede firewall zal doen hetzelfde en u vertellen wanneer je wordt aangevallen. De i zou denken dat zijn ISP waarschijnlijk verbiedt het toch. |
|
| |||
| |||
| Als uw kont is te zien zou u willen verbergen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het antwoord van de cursus is dit gewoon een fout proxy en kunnen we geen hulp voor speciale software (dwz niemand iets van ons gebruik).
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja, maar ik zou meer zorgen maken als mijn kont was allesbehalve als mijn IP-adres ![]() Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik had een programma als dit .. Ik had geen problemen met het tho
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| How Do You Hide Computer Monitoring Software? | Dynomight44 | Virus, spyware & Security | 7 | 16 november 2009 15:57 |
| MS Access 2003 verbergen / Zorg onzichtbare selectie | Arvind Kushwaha | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 4 juni 2009 14:35 |
| Verberg mijn recycling bin? | pete21 | Windows besturingssystemen | 7 | 25 mei 2008 18:39 |
| Verbergen of tonen | muay | Windows besturingssystemen | 2 | 14 Jan 2008 19:10 |
| Hide IP-software | Combatwombat | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 15 jul 2007 07:28 |
| Thread Tools | |
| |