![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo
Jeg har kjøpt og lastet ned dette programmet og har problemer med følgende melding når jeg prøver og kjøre det: Proxy-serveren er nekte tilkobling Firefox er konfigurert til å bruke en proxy-server som er nektet tilkoblinger. * Kontroller proxyinnstillingene for å sikre at de er riktige. * Kontakt systemansvarlig for å kontrollere at proxy-serveren er fungerer. Jeg har kontaktet selskapet som tilbyr det, og de har vært lite kort av "søppel" ![]() Min PC-kunnskap er lav Jeg bruker BT (UK) bredbånd Windows XP Enkelt Dell skrivebord Eventuelle hjelpe ville være fint, takk
|
|
|
|||
|
|||
|
Kan jeg spørre hvorfor du vil skjule din IP
|
|
|
|||
|
|||
|
hemmelighold
|
|
|
|||
|
|||
|
fra hva om? Når var siste gang du hørt om noen som prøver å hacke via en IP-adresse er det mye mer safisticated måter. En skikkelig brannmur vil gjøre det samme og forteller deg når du blir angrepet. Jeg ville tenke at hans ISP sannsynlig forbyr det likevel.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvis ræv ble vist ønsker du vil skjule det?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Svaret selvsagt er dette bare betyr en feilkonfigurert proxy, og vi kan ikke tilby hjelp for spesialleketøy programvare (dvs. noe ingen av oss bruker).
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, men jeg ville vært mer bekymret dersom jeg rompe var noe lignende i min IP-adresse
![]() Sitat:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg hadde et program som dette .. Jeg hadde ingen problemer i det hele tatt med den tho