![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har köpt och laddat ned detta program och har problem med följande meddelanden när jag försöker köra det: Proxyserverns vägrar anslutningar Firefox är inställd för att använda en proxy-server som vägrar anslutningar. * Kontrollera proxy-inställningarna för att kontrollera att de är korrekta. * Kontakta nätverksadministratören för att säkerställa att proxyservern är fungerar. Jag har kontaktat företaget som tillhandahåller den och de har lite kort för "skräp" ![]() Min PC kunskapen är låg Jag använder BT (UK) bredband Windows XP Enkel Dell desk top Någon hjälp skulle vara bra, tack |
|
| |||
| |||
| Får jag fråga varför du vill dölja din IP |
|
| |||
| |||
| sekretess |
|
| |||
| |||
| från vad men? när var sista gången du hörde talas om någon försöker hacka via en IP-adress finns det mycket mer safisticated sätt. Ett anständigt brandvägg kommer att göra samma sak och berätta om dina attackeras. Det skulle jag tro att hans ISP sannolikt förbjuder det ändå. |
|
| |||
| |||
| Om ditt arsle var på visa att du vill dölja det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Svaret är naturligtvis detta bara innebär en felkonfigurerade proxy och vi inte kan vara till hjälp för specialgrafit programvara (dvs. något som ingen av oss använder).
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja men jag skulle vara mer orolig om min bak var något som min IP-adress ![]() Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade ett program som detta .. Jag hade inga problem alls med det tho