![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg styre business fil forvalte leverandører filer og klienter filer. Skal jeg koncentrere i erhvervslivet, at jeg har det godt system? Meget srong erhvervslivet, system? Hvis jeg ønsker at gøre én ting, jeg skal være førende ekspert? Hvordan kan jeg fortsætte? Jeg er interesseret i nogle brancher, har en smule viden, eller mangel på viden. Hvis jeg stadig ønsker at tiltræde buines og opnå indtægter, hvordan kan jeg fortsætte? Det er meget hårdt for at få kontrakten. Det er umuligt at få kontrakter fra stærkeste konkurrenter kamp. Fail i kampene, er der mange store konkurrenter. Hvordan kan jeg fortsætte? Hvordan man løser dette? En af mine venner sagde: "Mere stærke systemer, Mere service, lavere pris, mere konkurrencedygtigt og mere konkurrencedygtig service" Nogen sagde: "Company interesse i nogle brancher har ingen kapacitet i disse industrier, eller ikke fungerer i disse industrien i øjeblikket." "Brug hyldevare brancheløsninger, eller fra store industri virksomheder, eller leje nogle programmører, eksperter, konsulenter til at opbygge en brugerdefineret løsning." "Det er det virkelige, er, at Iambic Pentameter? Årsag er det smukt!" "Vil du kampen?" Hvad kan jeg gøre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogle mennesker er virkelig dårlig spammere.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Gør mig gad vide, hvor de opholder sig i erhvervslivet | skinnyman9000 | Off Topic Discussion | 3 | 10 august 2007 05:20 |
| God Business web vært | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 8 juni 2007 12:21 |
| Enhver virksomhedsejere her? | Hybr! D | Off Topic Discussion | 6 | 5. jun 2007 21:30 |
| Business steder at leje på 15-16 | kstar | Off Topic Discussion | 12 | 4 juni 2007 23:48 |
| Thread Tools | |
| |