![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Miten voin hallita liiketoiminta-tiedosto
hallita toimittajien tiedostoja ja asiakkaiden tiedostoja. Minun täytyy keskittyä liiketoiminnan että minulla on hyvä järjestelmä? Erittäin srong liiketoiminnan järjestelmä? Jos haluan tehdä yhden asian, minulla on alkuun asiantuntija? Kuinka voin jatkaa? Olen etua joillakin toimialoilla, on vain vähän tietoa tai tiedon puute. Jos haluan kuitenkin liittyä buines ja tulojen hankkimiseksi, miten voin jatkaa? On hyvin vaikea saada sopimuksen. On mahdotonta saada sopimuksia vahvimmat kilpailijat taistelussa. Epäonnistua taistelut, on monia suuria kilpailijoita. Kuinka voin jatkaa? Kuinka ratkaista tämän? Eräs ystäväni sanoi, "Lisää vahva järjestelmien Lisää palvelua, alhaisempaan hintaan, entistä kilpailukykyisempiä, kilpailukykyisempi palvelu" Joku sanoi, "Yritys etua joillakin toimialoilla ei ole valmiuksia näillä aloilla, tai se ei toimi näillä tällä hetkellä." "Käytä käyttövalmiiden ratkaisut tai suuria teollisuusyrityksiä, tai osamaksulla jotkut ohjelmoijat, asiantuntijoita, konsultteja rakentaa räätälöidyn ratkaisun." "Se on todellinen, on se, että Iambic Pentameter? Aiheuttaa se on kaunis!" "Haluatko taistella?" Mitä voin tehdä? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Mitä?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jotkut ihmiset ovat todella huonoja roskapostittajia.