![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoe kan ik beheren business bestand bestanden beheren leveranciers en klanten bestanden. Moet ik me concentreren op het bedrijf dat ik heb het goed systeem? Zeer srong bedrijf, het systeem? Als ik wil een ding, ik moet boven deskundige? Hoe kan ik doorgaan? Ik ben interesse in sommige sectoren, hebben een weinig kennis, of gebrek aan kennis. Als ik nog willen toetreden tot de buines en het verkrijgen van inkomsten, hoe kan ik doorgaan? Het is zeer moeilijk te verkrijgen van de opdracht. Het is onmogelijk om opdrachten uit sterkste concurrenten vechten. Falen in de gevechten, zijn er veel grote concurrenten. Hoe kan ik doorgaan? Hoe op te lossen? Een van mijn vriend zei: "Meer sterke systemen, Meer service, lagere prijzen, meer concurrentie, meer concurrerende dienst" Iemand zei: "Het bedrijf interesse in sommige bedrijfstakken hebben geen capaciteit in deze sectoren, of niet werkt in deze industrie." "Gebruik kant-en-klare oplossingen, of door grote industrie bedrijven, of huur een aantal programmeurs, deskundigen, adviseurs voor het bouwen van een aangepaste oplossing." "Dat is de echte, Is dat Iambic pentameter? Oorzaak is het mooi!" "Wil je vechten?" Wat kan ik doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sommige mensen zijn echt slecht spammers.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Makes me wonder hoe ze verblijven in het bedrijfsleven | skinnyman9000 | Off Topic Discussie | 3 | 10 aug 2007 05:20 |
| Good Business web hosts | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 2 | De 8 juni 2007 12:21 |
| Elke bedrijfseigenaars hier? | Hybr! D | Off Topic Discussie | 6 | De 5 juni 2007 21:30 |
| Bedrijven plaatsen dat de huur op 15-16 | kstar | Off Topic Discussie | 12 | De 4 juni 2007 23:48 |
| Thread Tools | |
| |